- 1401/02/12 - 11:40
- زمان مطالعه : 1 دقیقه
- /ZHJB
راه اندازی پیشخوان الکترونیکی ارباب رجوع
به همت مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات ارباب رجوع (پیشخوان الکترونیکی) با هدف تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات غیرحضوری در ٢٤ ساعت شبانه روز، سهولت دسترسی و پیگیری درخواستها و همچنین پاسخگویی به درخواستهای اداری در کمترین زمان ممکن در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان راه اندازی شده است.
به همت مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات ارباب رجوع (پیشخوان الکترونیکی) با هدف تکریم ارباب رجوع، ارائه خدمات غیرحضوری در ٢٤ ساعت شبانه روز، سهولت دسترسی و پیگیری درخواستها و همچنین پاسخگویی به درخواستهای اداری در کمترین زمان ممکن در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان راه اندازی شده است.
مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: سهولت استفاده کاربران از این سامانه مد نظر قرار گرفته است به گونهای که ارباب رجوع به محض ورود به سامانه و تنها با احراز هویت توسط شماره تلفن همراه خود میتواند درخواست قابل پیگیری خود را بدون حضور در واحدهای دانشگاه بصورت الکترونیکی ثبت و پیگیری نماید. در طول روند پاسخگویی، هر گونه تغییر در وضعیت درخواست درون دانشگاه و پاسخگویی به آن، از طریق پیامک برای فرد درخواست کننده ارسال خواهد شد و درخواست کننده امکان دریافت پاسخ را از طریق همین سامانه دارد.
دکتر احسان نبوتی افزود : ارتباط این سامانه با سامانه مکاتبات اداری دانشگاه برقرار بوده و بعد از تایید نهایی درخواست توسط دبیرخانه دریافت کننده ، کد رهگیری و شماره ثبت برای ارباب رجوع از طریق پیامک ارسال میشود. لازم به ذکر است از مهمترین مزایای این سامانه عدم نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع به واحدهای دانشگاه جهت ثبت و پیگیری درخواست های اداری می باشد.
آدرس سامانه: سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی کاشان
لینک فایل راهنمای استفاده از سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات ارباب رجوع