امروز : 26 تیر 1403
مرکز آمار و فناوری اطلاعات
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/06/30 - 16:18
  • 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGGB

سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان راه اندازی شد

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه، از راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد.



سرپرست مرکز مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه، از راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد.



به گزارش وب دا، مرتضی نادی اظهار داشت: راه اندازی سیستم نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی درمانگاه­ های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین و کاهش بار ترافیکی با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال صورت گرفت.



وی گفت: بیماران می‌توانند از همه نقاط کشور از طریق نوبت دهی گویای تلفنی بیمارستان شهید بهشتی با شماره‌ تلفن 3-‌ 55582500 و یا از طریق سایت http://nobat.kaums.ac.ir به صورت 24 ساعته پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در روز تعیین‌شده به پذیرش درمانگاه های بیمارستان مراجعه نموده و ویزیت شوند.



نادی افزود: روزانه حدود 200 نفر به درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان مراجعه می‌کنند که با توجه به بار ترافیکی بالا، بسیاری از بیماران مجبورند برای دریافت نوبت از ساعت 5 صبح به درمانگاه مراجعه کنند و در این روند، زمان زیادی از مراجعان تلف می‌شود.



وی تصریح کرد: ‌دلیل بسیاری از نارضایتی‌های مراجعه‌کنندگان، سیستم نوبت‌دهی بیمارستان بود که با ایجاد سیستم نوبت دهی حضوری، تلفنی و اینترنتی، مشکل حل شده و بیماران به راحتی می‌توانند نوبت ویزیت دریافت کنند.



شایان ذکر است: پیاده سازی سیستم نوبت دهی در بیمارستان های نقوی و متینی نیز در دستور کار قرار دارد.



  • گروه خبری : اخبار فن آوری اطلاعات
  • کد خبر : 109366
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم