امروز : 26 تیر 1403
مرکز آمار و فناوری اطلاعات
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1392/02/29 - 17:11
  • 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZJFB

نخستین گاهنامه آماری دانشگاه انتشار یافت

نخستین شماره گاهنامه آماری دانشگاه به صورت الکترونیکی انتشار یافت.




نخستین شماره گاهنامه آماری دانشگاه به صورت الکترونیکی انتشار یافت.



مدیر مسئول گاهنامه آماری دانشگاه در گفتگو با وب دا، اظهار داشت: این گاهنامه در راستای اهداف برنامه جامع عملیاتی آمار دانشگاه و به منظور ترویج فرهنگ آماری، توسعه نظام آماری و آشنایی مدیران و پرسنل دانشگاه با آمار منتشر می شود.



مرتضی نادی با اشاره به اینکه سال 2013  از سوی موسسه بین المللی آمار به عنوان سال بین المللی آمار نامگذاری شده، گفت: مقرر شده موسسه مذکور با همکاری سازمان های جهانی در ترویج اهمیت علم آمار در مجامع علمی تلاش کند، لذا مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه نیز سعی نموده تا با انتشار این گاهنامه زمینه مشارکت کلیه افراد در توسعه و ارتقاء فرهنگ و سواد آماری را فراهم سازد.



به گفته وی، نهادینه شدن فرهنگ آماری و بالا رفتن سطح سواد آماری در مجموعه یک سازمان کمک می کند تا بتوانیم داده ها را به اطلاعاتی قابل اعتماد و درست تبدیل نموده و برنامه ریزی صحیحی برای سازمان ایجاد می کند.



وی افزود: این گاهنامه دارای مجوز از کمیته دانشگاهی ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی کاشان به صاحب امتیازی مرکز آمار و فن آوری اطلاعات این دانشگاه است که با مشارکت رابطین آماری واحد های تابعه دانشگاه تهیه می شود.



نادی تصریح کرد: این نشریه در راستای دستیابی به اهداف خود نیازمند همکاری و مشارکت تمامی دانشگاهیان می باشد.



جهت دسترسی به این نشریه و ارائه نظرات، پیشنهادات و همچنین ارسال مطالب مفید جهت درج در گاهنامه به صورت آنلاین اینجا را کلیک کنید.





  • گروه خبری : اخبار فن آوری اطلاعات
  • کد خبر : 109311
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم