امروز : 26 تیر 1403
مرکز آمار و فناوری اطلاعات
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/08/07 - 17:42
  • 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZZJB

مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه موفق به کسب رتبه کشوری شد

مدیر مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب رتبه کشوری این مرکز خبر داد.



مدیر مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب رتبه کشوری این مرکز خبر داد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مرتضی نادی گفت: این دانشگاه در اولین همایش ملی استفاده از آمار در نظام سلامت، حائز رتبه سوم کشوری در بخش سالنامه آماری در بین 64 دانشگاه علوم پزشکی کشور شد.



 



لازم به ذکر است سالنامه آماری شامل آمارهای مختلف حوزه سلامت دانشگاه در بخش های دانشجویی فرهنگی، آموزش، پژوهشی، بهداشت، درمان، غذا و دارو و توسعه مدیریت و منابع می باشد.



 



گفتنی است اولین همایش ملی استفاده از آمار در نظام سلامت با حضور دانشگاه های علوم پزشکی کشور در محل همایش های رازی برگزار شد.



 



در نامه تقدیر نامه دکتر علی اکبر حق دوست معاون برنامه ریزی، راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:



 



مدیریت محترم آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان



 



یکم آبان، روز ملی آمارو برنامه ریزی، فرصت مغتنمی است تا فعالیت هایمان را جهت استفاده از ابزار آمار برای برنامه ریزی های صحیح، مورد ارزیابی قرار دهیم.



 



بدینوسیله از آن مدیریت به عنوان برگزیده رتبه سوم در بخش سالنامه آماری در اولین همایش استفاده از آمار و اطلاعات در نظام سلامت تقدیر و تشکر به عمل آید. امید که در راستای خدمت به نظام سلامت این مرز و بوم در سایه توکل به خداوند منان، پایدار باشید.



 





 





  • گروه خبری : اخبار فن آوری اطلاعات
  • کد خبر : 109440
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم