امروز : 26 تیر 1403
مرکز آمار و فناوری اطلاعات
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/01/20 - 12:43
  • 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZdGB

تاثیر انکار ناپذیر فناوری اطلاعات در چرخه فعالیت سازمان ها

رئیس دانشگاه گفت: در محیط متغیر و رقابتی امروزی، فناوری اطلاعات در فعالیت سازمان ها بسیار موثر است.




رئیس دانشگاه گفت: در محیط متغیر و رقابتی امروزی، فناوری اطلاعات در فعالیت سازمان ها بسیار موثر است.



به گزارش وب دا، دکتر محمد حسین اعرابی در جمع کارشناسان ITدانشگاه ضمن تقدیر از زحمات و موفقیت های این حوزه طی چند سال اخیر افزود: فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیای امروز یکی از مهم ترین عوامل توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به شمار می آید.



وی، حوزه فن آوری اطلاعات دانشگاه را یکی از نقاط قوت مجموعه دانشگاه دانست و تصریح کرد: به روز بودن، وجود زیرساخت های مناسب و مدیریت صحیح از مهم ترین ویژگی های این حوزه است.



دکتر اعرابی، با اشاره به اینکه نباید به رتبه های کسب شده بسنده و بر لزوم برنامه ریزی جهت کسب افتخارات بیشتر در سالهای آتی تأکید کرد و ادامه داد: استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل این مجموعه می تواند موجبات رشد و پیشرفت دانشگاه را فراهم کند.



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این جلسه، نقش و جایگاه فناوری اطلاعات در سازمان ها را پررنگ دانست و اظهار داشت: وجود و به روز بودن این حوزه یک ابزار ضروری هر ارگان می باشد.



دکتر مهرداد فرزندی پور، خدمات ارائه شده توسط مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه و همچنین حوزه ITدر کلیه واحدهای تابعه دانشگاه را بسیار رضایتمند توصیف کرد.



گفتنی است ارائه گزارش از وضعیت موجود و عملکرد چند سال اخیر حوزه ITدانشگاه توسط مدیر مرکز آمار و فن آوری اطلاعات و اهدای لوح تقدیر به کارشناسان این حوزه از دیگر برنامه های این نشست بود.







  • گروه خبری : اخبار فن آوری اطلاعات
  • کد خبر : 109339
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم