6:46:40 AM 1396 / 09 / 22

به پورتال مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان خوش آمدید ::: خواهشمند است نظرات و پیشنهادات خود را جهت غنی تر شدن محتوای پورتال از طریق آدرس پست الکترونیکی ITSM@kaums.ac.ir ارسال نمایید.

اخبار فن آوری اطلاعات

سیستم نوبت دهی درمانگاه

سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان راه اندازی شد

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه، از راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد.

به گزارش وب دا، مرتضی نادی اظهار داشت: راه اندازی سیستم نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی درمانگاه­ های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعین و کاهش بار ترافیکی با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال صورت گرفت.

وی گفت: بیماران می‌توانند از همه نقاط کشور از طریق نوبت دهی گویای تلفنی بیمارستان شهید بهشتی با شماره‌ تلفن 3-‌ 55582500 و یا از طریق سایت http://nobat.kaums.ac.ir به صورت 24 ساعته پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در روز تعیین‌شده به پذیرش درمانگاه های بیمارستان مراجعه نموده و ویزیت شوند.

نادی افزود: روزانه حدود 200 نفر به درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان مراجعه می‌کنند که با توجه به بار ترافیکی بالا، بسیاری از بیماران مجبورند برای دریافت نوبت از ساعت 5 صبح به درمانگاه مراجعه کنند و در این روند، زمان زیادی از مراجعان تلف می‌شود.

وی تصریح کرد: ‌دلیل بسیاری از نارضایتی‌های مراجعه‌کنندگان، سیستم نوبت‌دهی بیمارستان بود که با ایجاد سیستم نوبت دهی حضوری، تلفنی و اینترنتی، مشکل حل شده و بیماران به راحتی می‌توانند نوبت ویزیت دریافت کنند.

شایان ذکر است: پیاده سازی سیستم نوبت دهی در بیمارستان های نقوی و متینی نیز در دستور کار قرار دارد.

ساعت : 16:17 -  روز  : دو شنبه  - 30 /  6 / 1394 /  شماره خبر : 30 / تعداد نمايش :1051

درج نظر بینندگان نظرات کاربران فایل مرتبط
  درج نظر بينندگان خبر :

نام:   
ایمیل:  
نظر:    

  نظرات كاربران:


 
 
 
 
  EN |   ثبت نام  
    ورود